-49%! Czyli co warto kupić w Rossmannie na promocjach ?

23:53



Jak wiecie (albo i nie) Rossmann kusi nas sporymi promocjami.  Od 24 do 29.04 przecenione były podkłady, pudry, róże, bronzery, rozświetlacze (jeśli nie zdążyliście nic kupić to już nie zdążycie), ale macie jeszcze dwie okazje:
30.04 - 05.05 - tusze, kredki, eyelinery, cienie
06 - 10.05 - szminki, kredki, lakiery, odżywki
Przygotowałam więc dla Was poradnik, w co warto zainwestować: 

Tusze i eyelinery:
Tusz do rzęs Max Factor Masterpiece Max - tusz wydłużający i pogrubiający. Bardzo fajny produkt, który da Wam silny efekt i utrzyma się spokojnie cały dzień. 
Tusz do rzęs Revlon Bold Lacquer - ostatnio mój ulubieniec wśród tuszy. Daje bardzo naturalny efekt pogrubionych i wydłużonych rzęs, nie obsypuje się i nie zostawia grudek. Nie jest tani, ale warty swojej ceny. 
Eyeliner Eveline Celebrities - eyeliner o bardzo precyzyjnym pędzelku za małe pieniądze. Przyjemny w aplikacji i ładnie wyglądający na powiece.
Eyeliner Lovely Long Lasting - świetny, tani eyeliner. Bardzo cienki i precyzyjny pędzelek i trwały tusz w kolorze głębokiej czerni są wystarczającym powodem, dlaczego warto go mieć. 

Cienie i kredki:
Kredka do brwi Rimmel Professional Eyebrow Pencil  - fajna, precyzyjna kredka. Razem z użyciem dołączonej szczoteczki daje bardzo naturalny efekt. 
Cień Maybelline Color Tattoo 24H w kolorze 35-On and on bronze- niesamowicie trwały cień do powiek w musie. Nie roluje się i ładnie utrzymuje się na powiece. Sprawdza się sam w makijażach dziennych jak i połączony z innymi cieniami w wieczorowych. Świetna pigmentacja sprawdza ze jest bardzo wydajny.  
Paletka czterech cieni Eveline nr. 04 - bardzo dobra paletka z niższych przedziałów cenowych. Skradł mnie brązowo- fioletowy ciemny odcień (4.). Trzy kolory są perłowe a jeden matowy. Ta kombinacja barw pozwoli stworzyć wiele ciekawych makijaży.

Szminki i błyszczyki: 
Szminka Max Factor Colour Elixir ( posiadam kolory 825 Pink Brandy i 745 Burnt Carmel) - bardzo dobrej jakości szminki długo utrzymujące się na ustach. Nie podkreślają suchych skórek. Dodatkowo posiada szeroką gamę kolorów do wyboru. 
Szminka Eveline Aqua Platinium kolor 477 - fajna,  neutralna szminka na dzień. Pasuje na każdą porę roku i okazję.
Błyszczyk Rimmel Vinyl Gloss w kolorze 290 Be Famous - wybrałam ten kolor ze względu na jednolitą konsystencje bez świecących drobinek. Jest dość gęsty, ale się nie lepi. Pięknie prezentuje się na ustach, szczególnie wiosną i latem.

Pudry, bronzery i korektory:
Niestety z tą kategorią trochę się spóźniłam bo promocje się już skończyły, ale może mimo to coś wpadnie wam w oko? :)

Puder Bourjois Bio Detox - kupiłam zachęcona naturalnym składem i bardzo się polubiliśmy. Ma na tyle mocne krycie, że nazwałabym go podkładem i tak właśnie go stosuję. Delikatnie matowi i wygładza cerę, nadaje jej naturalny zdrowy wygląd i jest bardzo trwały. Dodatkowym plusem jest gąbeczka do nakładania. 
Korektor Bourjois Healthy Mix - ma bardzo mocne krycie, dlatego zakwalifikowałabym go już do kamuflaży. Moim zdaniem jest za ciężki pod oczy, ale poradzi sobie nawet z dużymi niedoskonałościami. 
Korektor Astor Lift Me Up(zapomniałam położyć go go zdjęcia, możecie go jednak zobaczyć w tym poście)- mój zdecydowany faworyt wśród korektorów. Pięknie rozświetla nie zostawiając efektu nabłyszczenia, sprawia że skóra wygląda zdrowo i promiennie. Idealny pod oczy, jako baza pod cienie oraz żeby rozświetlić załamania na skórze. Jest w stanie również zakryć niewielkie niedoskonałości. Dodatkowo odznacza się bardzo lekką formułą 
Bronzer Astor Skin Match 4evenr Bronzer - bronzer o bardzo naturalnych odcieniach. Ja mam wersję dla szatynek i brunetek. Świetnie się aplikuje, nie tworzy plam i jest dobrze napigmentowany. 



Nie umieściłam w poście lakierów do paznokci, ale uważam, że jest to temat rzeka i spokojnie powinnam poświęcić mu odrębny post. Mam nadzieję, że któryś z kosmetyków wpadł Wam w oko i zainspirowałam Was do ich kupna. Dajcie znać czy zgadzacie się z moimi opiniami. Pozdrawiam, Natalia.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Jutro planuje jeszcze kupić odżywke do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie kupiłam niczego z Twoich propozycji, ale sama zrobiłam już spore zakupki! :) Czekam tylko na ostatnią promocję, żebym mogła zrobić post z ogromnym haulem :)

    OdpowiedzUsuń

R E C E N T

Subscribe