Beach

23:27






blouse - H&M
shorts - second hand
hat - Medicine

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetny letni look.
    Pięknie wyglądasz w letniej odsłonie :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja do takiej idealnej figurki, spodenkami jestem zachwycona, nie tylko dlatego, ze z sh :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna figura, piękne zdjęcia. shorty bym chętnie podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna urlopowa stylizacja. Trudno znaleźć dzisiaj szorty o takim kroju, trochę przypominającym lata 90. A może ja p prostu nie miałam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest świetna! i super zdjęcia przede wszystkim :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, super blog !
    Ostatnio miałam rozmowę o pracę i poszłam tam ubrana „biało-dżinsowo”.
    Przyznam, że zaczerpnęłam inspiracji z Twojego bloga :)
    No i nie do wiary co mi się podczas niej przytrafiło.
    Cała historia u mnie!

    OdpowiedzUsuń

R E C E N T

Subscribe